Практичний психолог

Добрий день, шановні учні, батьки та педагоги!

Вас вітає сторінка практичного психолога Боянського ліцею №1.

Мене звати Михаела Маринівна Саранчук, мені 24 роки, і вже четвертий рік я працюю практичним психологом у нашому ліцеї.

Я маю дві освіти:

• Практичний психолог

• Початкова освіта

Основні напрями моєї діяльності:

• психологічне консультування;

• профілактична та просвітницька робота;

• створення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі.

Моє кредо: «Не нашкодь, допоможи, підтримай».

Я щиро вірю, що щасливі діти — це запорука успішного майбутнього нашого суспільства.

Тема, над якою я працюю:

«Безпечне освітнє середовище: психологічні аспекти протидії булінгу»

Практичний психолог закладу сприяє:

• формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;

• профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;

• формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;

• попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;

• формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;

• формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;

• попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;

• формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі

Практичний психолог закладу здійснює:

• психологічне забезпечення освітнього процесу;

• психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;

• психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;

• психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;

• реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;

• консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;

• роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

Практичний психолог закладу сприяє:

• формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;

• профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;

• формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;

• попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;

• формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;

• формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;

• попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;

• формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі

Чим я можу допомогти?

✅ Індивідуальні консультації для учнів

✅ Групові заняття з розвитку емоційного інтелекту

✅ Допомога у вирішенні конфліктних ситуацій

✅ Поради для батьків і педагогів

✅ Психологічна підтримка у стресових ситуаціях

Закони які керується психологічна служба:

1.Лист ІМЗО від 07.07.2025 № 21/08-586 “Про методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти України в 2025/2026 навчальному році»”

2.Лист «Про деякі питання щодо створення у 2023-2024н.р. безпечного освітнього середовища,формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»

3. Положення «Про психологічний кабінет дошкільних,загальношкільних та інших навчальних закладів системи освіти».

4.Конвенція про права дитини.

5. Загальна декларація прав людини.

6. Закон України «Про охорону дитинства».

7. Закон України «Про попередження насильства в сім’ї».

8. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми».

9. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про вжиття заходів спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх».

10. Посадова інструкція практичного психолога школи.

11. Етичний кодекс психолога.

12. Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні".

13. Лист МОН 1_8794_22 від 02.08.2023 щодо діяльності психологічної служби

14. Лист МОН від 15.11.2022 № 4/3297-22 «Щодо міжнародної акції «16 днів проти насильства»»

15. Лист МОН від 10.11.2022 № 4/3250-22 «Щодо захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства».

16. Лист МОН від 22.06.2022 № 1/6885-22 «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України».

17. Лист МОН від 13.05.2022 № 1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні».

18. Лист МОН від 18.04.2023 № 4/5449-23 «Щодо проведення в закладах освіти правопросвітницьких заходів до Міжнародного дня протидії булінгу

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

• Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.

• Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.

• Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.

• Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.

• Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.

• Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.

• Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.

• Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.

• Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.

• Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Інтервал між літерами
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування