ЗАВДАННЯ ЛІЦЕЮ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
ОСВІТНІ:
-
забезпечення реалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;
ОРГАНІЗАЦІЙНІ:
-
створення індивідуальних проектів, програм, комплексних планів, самовдосконалення через організацію навчального процесу;
МЕТОДИЧНО-КАДРОВІ:
-
залучення педагогів до формування нового педагогічного мислення (прагнення до постійного оновлення знань, творчого пошуку),зорієнтованого на особистість учнів;
УПРАВЛІНСЬКІ:
-
управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу;
ВИХОВНІ:
-
відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:
-
упровадження в навчальну практику інноваційних технологій, досягнень передового педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки;
-
побудова оптимальної моделі управління школою на нових концептуальних умовах;
-
забезпечення наступності між дошкільною системою виховання та початковим навчанням дітей шестирічного віку;
-
забезпечення оптимальних умов для розвитку інтелектуальних здібностей школярів;
-
організація успішного навчання без перевантажень;
-
упровадження традиційних нестандартних систем і методик навчання;
-
посилення особистісно орієнтованої направленості освіти;
-
удосконалення системи роботи школи щодо збереження і зміцнення здоров`я дітей;
-
виховання духовно і фізично здорового покоління.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
-
забезпечення оптимального використання реальних можливостей навчального закладу;
-
досягнення відповідності змісту і форм роботи інтересам і запитам школярів;
-
задоволеність учнів і батьків роботою школи;
-
формування людини з новою ментальністю, яка усвідомлює саму себе, свою роль у суспільстві, є високодуховною,
-
адаптованою до життя і праці в ХХІ столітті, має активну громадянську та професійну позицію;
-
навчання впродовж всього життя, дбає про збереження та зміцнення свого здоров’я.