Завдання ліцею на навчальний рік
Освітні:
- Забезпечення реалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності
Організаційні:
- Створення індивідуальних проектів, програм, комплексних планів, самовдосконалення через організацію навчального процесу
Методично-кадрові:
- Залучення педагогів до формування нового педагогічного мислення, зорієнтованого на особистість учнів
Управлінські:
- Управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу
Виховні:
- Відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності
Пріоритетні напрями роботи:
- Упровадження в навчальну практику інноваційних технологій, досягнень передового педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки
- Побудова оптимальної моделі управління школою на нових концептуальних умовах
- Забезпечення наступності між дошкільною системою виховання та початковим навчанням дітей шестирічного віку
- Забезпечення оптимальних умов для розвитку інтелектуальних здібностей школярів
- Організація успішного навчання без перевантажень
- Упровадження традиційних та нестандартних систем і методик навчання
- Посилення особистісно орієнтованої направленості освіти
- Удосконалення системи роботи школи щодо збереження і зміцнення здоров’я дітей
- Виховання духовно і фізично здорового покоління
Очікувані результати:
- Забезпечення оптимального використання реальних можливостей навчального закладу
- Досягнення відповідності змісту і форм роботи інтересам і запитам школярів
- Задоволеність учнів і батьків роботою школи
- Формування людини з новою ментальністю, яка усвідомлює саму себе, свою роль у суспільстві, є високодуховною
- Адаптованою до життя і праці в XXI столітті, має активну громадянську та професійну позицію
- Навчання впродовж всього життя, дбає про збереження та зміцнення свого здоров’я